Milyen egy 1 milliárd dolláros üzlet? A képlet egyszerű…
Első lépés:
Találj egy olyan terméket, melyet folyamatosan, akár minden nap használnak az emberek.
Megvan? Eldobható borotva – szuper!
Második lépés:
Jöhet a marketing! Hitesd el, hogy nem élet az élet, ha szőrös vagy. Minden fronton, hangsúlyozom minden fronton csak a csupaszcsiga stílus a megfelelő!
Még mindig a marketingél tartunk, kicsit több kell ennél. Kell még néhány kölyökképű popsztár, meg modell nulla borostával, így a férfi ideál szépen lassan át is alakul, és a világ a csupaszcsiga, kölyökképű pasik előtt hever.
Mit lehet tenni? Ha nem akarsz lemaradni, hát venni kell egy jó borotvát. Ha lehet akkor 2-3-4-5 pengéset, mert az egy pengés nem vág, nincs aloa vera csíkja sem, és még baba simaságű bőrt sem eredményez, és ez azért ultragáz.
3. lépés:
Most hogy mindenki borotvát akar, már csak el kell adni. Na jó de a pasik lusták. Mi lenne, ha házhoz vinnénk nekik?
Óriási ötlet. Virágzik az e-kereskedelem, divatos a havi előfizetéses box szolgáltatás, ez lesz a jó módszer.
4. lépés:
Árképzés: Add szemtelenül olcsón, annyira olcsón, hogy még a „hülyének” is megérje. 1 USD/hó + 2 USD posta, na ez szemtelenül jó ár.
5. lépés:
Marketing, marketing:
Csinálj egy béna videót, amely annyira más mint a többi, csak semmi faxni.
Érd el, hogy a videó a közösségi oldalakon vírusként terjedjen, 20 millió embert elérve.
Mindenki szeret jól járni, és azt meg is osztja a barátaival, mert ennyiért??? Szép lassan a Facebookon is összejön az a csekély 3 millió követő.
Oszd, oszd, oszd – minél többen csiripelnek róla, annál jobb.
6. Lépés
Teljesíts pontosan, ne emelj árat, ne engedd a minőséget romlani.
Ezután már nincs is más hátra, számolhatod a pénzt…
A fenti sztori a DollarShaveClub.com igaz története, melynek itt még nincs vége. Néhány nappal ezelőtt ugyanis az Unilever egy meghökkentő ajánlattal állt elő. Megvásárolja ezt az online üzletet 1 milliárd dollárért. 1 milliárd !!!
Óriási összeg, így ez minden idők legnagyobb e-üzlete, ennyit még soha senki nem fizetett webshopért.
A jövő most indul? Az online kereskedelemé a jövő? Te milyen terméket adnál el? Van egy jó ötleted?
Lehet hogy tiéd lesz a következő óriási üzlet az online piacon! Soha sem lehet tudni!
Be the first to comment