
Európaiak tömege vásárol Kínából, és kínaiak tömege vásárol Európából. De mégis mi vonzza a tehetős kínai polgárokat Európába, európai webshopok oldalaira? Fejtsük meg!
Sokan azt gondolják, hogy a kínai emberek Kínából vásárolnak, de ez nem igaz. Egy francia webshop vásárlói összetételének vizsgálatakor furcsa felfedezést tettem: a vásárlók több mint 40 %-a Kínából indítja a rendelését.
Mégis mi vonzza őket?
Mi más, mint a luxus. Luxusmárkák luxuscikkei. Gucci, Dior, Chanel, Swarovski, Guess, stb, mindez persze eredetiben, mert hamisítvány az van otthon is, köszönik szépen.
Tovább vizsgálódva egyértelművé vált: a luxuscikkek legnagyobb fogyasztói a kínai polgárok.
Felnőtt több olyan generáció, akinek van elég pénze ahhoz, hogy a legnagyobb divatházak kollekcióiból vásároljon, és meg is teszi. Kínában fontos a társadalmi státusz, melyet a luxus utazások, és vásárlások csak tovább erősítenek.
A legkedveltebb célpontok Milánó és Párizs, ha online vásárlásról beszélünk, akkor a francia és olasz luxusruhákat és kiegészítőket árusító oldalak.
Leginkább a 25-40 éves generáció érintett, ők azok, akik minden követ megmozgatnak egy egyedi darabért. Minél drágább, annál jobb. Az ár, és az európai üzlet garantálja a hitelességet, az eredetiséget.
Sokszor egészen hajmeresztő árakat, akár 30.000 dollárt is képesek kifizetni egyetlen cipőért, ha az limitált darabszámbank készült, és valamely nagy divatház jegyzi.
Kína óriási piac lenne a luxusmárkák számára, és lenne is rá kereslet, de a kínaiak többsége bizalmatlan. Annyira sok a hamisítvány az ottani piacon, hogy nem vásárolnak otthon, a legtöbb tehetős kínai Európában vásárol.
A kereslet nő, és a kínálat sem tudja figyelmen kívül hagyni a kínai igényeket, emiatt a kollekciókba próbálnak olyan darabokat is belecsempészni, melyek ebben a körben tuti sikernek számítanak.
Ha tetszett visszavárlak. Nézz szét nálam, még sok érdekes külföldi vásárlással kapcsolatos cikk vár. Ha a továbbiak is érdekelnek, kedveld Facebook oldalamat, iratkozz fel blogkövető hírlevelemre, garantáltan nem maradsz le semmiről.
Be the first to comment